tirsdag 17. februar 2015

85 år

♥ Heisan ♥

Min svigermor fyller 85 år og da hadde jeg lyst til
å gi et kort med perler og blomster, for det er noe
hun er veldig glad i. Jeg var innom Randi sin blogg
og hentet inspirasjon. Hun lager de vakreste kort
og kreasjoner, så bloggen hennes er verdt et besøk :)

*******
Jeg synes det var vanskelig å få glitteret jevnt på,
men med litt øvelse så får jeg det nok til etter hvert.
Fikk veldig lyst til å lage flere slike kort, og kanskje
teste ut andre farger på både glitter og perler:)

*******




Takk for besøket ♥

Marita:)

7 kommentarer:

Frk. Bogstad sa...

Eit alldeles nydelig kort :)

Anne-Eddie sa...

Dette var lekkert! Nydelig med de kantene og perlene! Klem

Synnøve Dyhring sa...

Så vakkert med de perlene , nydeligt kort. Klem Synnøve

Karin Dahl sa...

Så rent og flott et kort du har laget til svigermor:)
Er kjempefint med masse perler syntes jeg:)
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D

Sivic sa...

Nydelig kort til din svigermor!!
Har du sett dette ? http://thepapercrafting.com/bloggrunden-uke-14-2/
God påske,klem

Clipping Path Service sa...


Beautiful , just love your creativity.

Custom Arc'tery sa...

nice blog.